Saturday, March 10, 2007

ÇEKİNGEN KIZ

Adım Selin Lise son sınıftaydım bir gün epey uzun zamandır yakın bir arkadaşım olan Esra bize ders çalışmaya gelecek ve o gece bizde kalacaktı.Akşam yemekten sonra bir süre çalıştıktan sonra pijamalarımızı giyip biraz ondan bundan konuştuk

bu konuşma birazda yatakta devam etti. Esra erkek arkadaşıyla yaptıklarını falan anlattı ve bir anda seksle ilgili konuşmaya başladık. Ben bu konularda konuşmaktan utangaç olduğum için çekinsem de Esra’nın anlattıkları heyecanlandırmıştı beni. Daha sonra sırtımızı birbirimize dönüp hadi artık uyuyalım dedi

Esra.Ve uykumun ağır olup olmadığını sordu bende epey ağırdır diye yanıtlayıp sırtımı döndüm. 10-15 dakika Esra’nın anlattıklarını düşündüm gözüme bir türlü uyku girmiyordu. Esra’yla erkek arkadaşının yaptıklarını hayal ediyordum. Bunları düşünürken yanımda uyuyan Esra’nın bana doğru döndüğünü hissettim.


Gözlerim kapalıydı ama Esra’nın nefesinden ensemdeki tüyler diken diken olmuştu. Kısa bir süre sonra Esra’nın eli yavaşca popoma dokunuyordu kalbim hızla çarpıyordu bir kız tarafından resmen okşanıyordum önce bağırmayı düşündüm ama uyurken kazayla yapmadığından emin olmak istiyordum.


Bir taraftan da inanılmaz bir heyecan duyuyor ve bundan zevk alıyordum. Esra elini yavaş hareketlerle pijamamın içine sokup külodumun da içinden popomu okşuyordu.Sanırım kendisi boşaldıktan sonra elini pijamamdan çıkarıp sırtını döndü ve uyudu.Bu arada ben de heyecandan sırılsıklam olmuştum


sabah kalktığımda hiçbir şey olmamış gibi kahvaltımızı yaptık ve okula gittik. Bu olaydan bir hafta sonra yine Esra’yı bize çağırdım kalmak için. Bu bir hafta boyunca Esra’nın beni okşadığı anı defalarca tekrar hayal etmiştim. Bir kızla beraber olma fikri çok çekici gelmeye başlamıştı.


Ancak Esra’ya bunu açıkca söyleyebilecek cesaretim yoktu ayrıca böyle beni taciz etmesi daha heyecanlıydı. Esra akşam geldiğinde beni normal ev içindeki kıyafetlerimle görmeyince şaşırmıştı. Üstümde dar bir badi ve altımda da diz üstümde olan bir etek vardı. Esra ise yine her zamanki gibi oldukça şık ve bakımlıydı.


Gecenin bir an önce gelmesini sabırsızlıkla bekliyordum. Ders çalışırken ikide bir çok uykum var bugün diyordum bir an önce yatalım diye. Bu sefer pijama yerine kırmızı geceliğimi giydim ve Esra’yada beyaz geceliğimi verdim giymesi için. Yatakta sırtımı ona dönmedim ve sırtüstü dimdik durarak uyumuş numarası yaptım.


Esra 10-15 dakika sonra yüzünü bana doğru döndü ve yine oldukça yumuşak hareketlerle elini geceliğimin altındaki bacaklarıma değdirdi.Dizlerimden kalçalarıma doğru elini sürterek geldi küloduma değdi.Başını yaklaştırarak omzumu öptü ve göğüslerime çok hafifçe dokundu. Kendimi tutmayı başarmıştım ve hareket dahi etmiyordum ölü gibiydim ve Esra’ya daha fazlası için cesaret vermek istiyordum.


Esra yataktan doğrulup zaten dizlerimde olan geceliğimi ayak ucuma geçerek iyice üste doğru kaldırdı ve bacaklarıma dudaklarıyla öpücükler konduruyordu o günü düşünerek önceki gün bacak tüylerimi almıştım. Göbeğimi de yalıyor ve artık uyanmayacağımdan emin olduğu için külodumu da çıkarmak istiyordu kendimi tutamayıp kısık bir sesle inledim


bu Esra’yı iyice tahrik etmişti külodumu çıkarttı ve amımı yalamaya başladı elimle saçlarından tutup gözlerimi açtım ve devam et lütfen dedim. Esra bir süre şaşkın şaşkın baktı yüzü kızarmıştı.Ben de istiyorum dedim ve üsteleyince Esra kaldığı yerden devam etti. Yan odadaki annemle babamı uyandırmamak için çığlık atamasamda zevkten çıldırmak üzereydim.


İkimizde geceliklerimizi çıkartıp çırılçıplak kaldık Esra üç parmağıyla elini amıma sokuyor ve göğüslerimi yalıyordu ben daha fazla dayanamayıp boşaldım.Esra dudaklarıma sarılıp uzun uzun öptü beni ve halen çekingen davranan ellerimi alıp amına doğru götürdü bu arada dudaklarıma memelerini dayamıştı.

Artık kendimden geçmiştim bir yandan küçük bir bebek gibi Esra’nın memelerini yalıyor diğer yandan parmaklarımı Esra’nın amında gezdiriyordum.Böylece kaçamak bir okşamayla başlayan maceramız sırılsıklam bir sevişmeyle son buldu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bu yazıya Not Ver !