Monday, July 16, 2007

TÜRBANLI BAYANLA YAŞADIKLARIM 2


selam mestina okurları daha önceki hikayemden hatırlıyorsunuzdur beni yine bir hatırlatayım antepli 24 yaşında 1,83 boyunda esmer atletik yapılı birisiyim sizlere daha önce türbanlı bayanla yaşadıklarımı anlatmıştım şimdi istanbuldan döner dönmez yazıyorum hemen okuyun diye bu kez biraz farklı şeyler yaşadım 1 haftaönce istanbula gittim hatuna telefon açtım havaalanından hemen evi ayarlamış metroya geldi aldı beni giderken sabırsızlanyordum çünkü o muhteşem göt yine gözümün önündeydi metro kalabalıktı önüme aldım dayadım benim 20 liği sürtüyordum o utanıyordu yapma diyordu ama dinleyen kim ben elliyor okşuyordumm resmen metroda yoguruyordum o güzel kalçalarını 2 dakika sonra o da karşlık vermeye başladı sürtüyordu kendini bana metrodan inene kadar pantolana boşaldım ikimizde kendimizi eve zor attık içeri girer girmez beni kapıya yapıştırdı dudaklarımızla adet birbirimizi yiyoruz sürekli ısırıyordu her tarafımı ben ise boş durmuyor gögüslerini okşuyordum elbisenin üzerinden türban hariç tüm elbiselerini çıkardım yatak odasına dogru götürdü beni pantolonu indirdigi gibi benimkini agzına aldı öyle iştahlı emiyordu ki içimi kuturuyordu adeta müthişti arada agzından çıkarıp gözlerimin içine bakıyor sonra devam ediyordu 15 dakika yaladı en azından türban başında o şekilde yatırdım kendisini yarım saat dilledim o güzel amcıgını her karesini yaladım 2 kere boşaldı domaltarak arkasındaki yerini aldım arkadan yavaşça başını soktum yavaş diyordu ama dinlermiyim belinden tuttum altımdan kaçmasın diye sert şekilde girdim bir çıglık attı duyan olucak diye korktum yan dairedekilerin olmadıgını söyleyince rahatladım gidip geliyordum kalçarına tokat atıyordum müthiş zevk alıyordum tabi oda zevk deryasındaydıı bir kere daha boşaldı ben de boşalmak üzereydim o sırada bir kapı sesi duydum hemen çıktım içinden ikimizde şaşırdık gelen kızı idi kızının işte oldugunu söylemişti hemen üzerine bişey aldı çıktı odadan kızına bişeyler kekeleyip duruyordu kızı inanmadı tabi buna odaya gelmek istiyordu annesi bırakmıyordu sonra birden sessizlik oldu bişeyler konuşuyorlardı ama duyamıyordum yanıma geldi herşeyi tadını çıkaralım dedi bende kızı gitti zannedip devam ettim benimkini agzına verdim tekrar kaldırıyordu kızı birden odaya geldi şaşırdım kızını tanımıyordum sadece bir kere görmüştüm ismi selin 1,65 boylarında gögüsler tam avuca sıgacak kadar kalçası geriye çıkmış kısacası süper bir şeydi. Soyunmuş çırılçıplak karşımdaydı sadece dudakların çok güzel dedi ve yapıştı dudaklarıma müthiş bir zevkdi annesi benimkini azgına almış kızı dudagımdan öpüyordu o şehvetle ilk postamı annesinin azgına boşaldım annesi lavaboya gitti biz kızıyla devam ediyoruz kızı öyle öpüyor ki beni dilini muhteşem kullanıyor her yerimi yalıyordu kalçalarıma kadar yaladı işini iyi yapıyordu inmiş olan aletimi azgına aldı hımm tam bana göre bugun bu yarraga kramp girdiricem dedi annesinden güzel yalıyordu gerçekten yaşı genç ama çok sevişmişdi belliydi taşaklarımı alıp somuruyor tekrar aletimin başından başlayıp aşagıya kadar her cm ni yalıyordu orusbu ben bu arada orusbu annenden iyi sikişiyorsun diye sözler söylüyorum 69 a geçtik amını götünü her yerini yalıyordum kalçaları çok sertti ama genişti çok girilmiş buraya dedim evet hep götümden siktiriyorum kendimi amıma dokundurmam dedi ben içimden görüşürüz diyordum dilemeye devam ediyor bir parmagım götünde dilimle amını somuruyordum annesi seda geldi banyo yapmış mis gibi kokuyordu kızına azda bana bırak orusbu diyordu  benim alet kıvamına geldi kızını altıma aldım yarragımla amını fırçalıyordum amacım onu delirtip kızlıgını almaktı fırçalamaya devam ediyordum o arakdan gir diye yalvarıyordu göt deliğine yarragımın başını sokup geri çıkarıyorum onu tam zevke geliyorken tekrar bırakıyordum bacaklarını belime doladı sok diye bagırıyordu annesinide böyle bagırtmıştım orusbunun seda bizi izliyor arada kızını okşuyordu ben kulagına nerden istiyorsun diye fısıldarken amına fırçalıyordum yarragımla sonunda pes etti selin sikte nasıl sikersen sik hadi canım erkegim diye sözler söylüyordu ben de aletin başını amına dayadım yavaş yavaş giriyordum kızlıgını aldıgım için yavaş yavaş ilerliyordum selin bagırıyor dayanamıyorum diyordu seda ise selini okuşuyor geçicek biraz dayan zevk alıcaksın diyordu amının duvarlarını yıkarak içeriye giriyorum müthiş zevk alıyordum yavaş yavaş gidip geliyordum tamamı girdi gözlerinden yaş geliyordu ben seri hareketlerle giriş çıkışa başladım aletim kan olmuş gidip geliyordum alıştı orusbu altımda çivi çakar gibi başına kadar çekip birden hepsini sokuyorum çıglıklar içinde titreyerek üç kere boşaldı tam bende bu zevke dayanamadım aletimi çıkardım ters çevirdim selini götünün üzerine boşaldım.3 müzde mutluyduk hep birlikte banyoya geçtik bu bölüm daha sonra gelen maillere göre mail adresim an_tep_li_27@hotmail.com bekliyorum evli çiftler bayanlar kızlar her türlü fanteziye açıgımdır.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bu yazıya Not Ver !