Tuesday, March 27, 2012

Denge var Çok teşekkür eder sopa

benim adım melek -yanlış- yaşım 18 -yanlış- size karsı komsumla gecen hikayemı anlatacagım bırgun ewe geldım anne -yanlış- mın odasında sesler gelıyordu.. bu babam olamzdı anahtar delıgınden bak - çok yanlş- tım karsı komsumuzun oglu mahmut annemi sikiyordu... birden olm azdım.. kendi odama gittim.. sonra mahmut gitti annem odadan cırılcıplak cıktı -koca yln) ve beni gördü.. sakın babana soylemem dedi bende tmm dv am dedim.. bigün annem ben ve kardesim merwe oturuyorduk mahmut geldi.. annemle diger odaya gectıler.. ve annemi sikmeye basladı.. dayanamazdım ıcerı bende gırdım.. benide sikti... kucuk kız kardesmıde.. artık mahmut hergun 3 umuzde sıkıyor... 


Dehlizlerden yolalanın karşısına çıkarlart...... no zaman... 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bu yazıya Not Ver !