Saturday, February 10, 2007

Alt komsum lezbiyenmiş

Alt komsum lezbiyenmiş.. Merhaba ben niğdeden neslihan ben 1,76 by yeşil gözlü balık etli kumral dolgun kalçalı ve göğüslü bir bayanım. Ben niğde de onay müh.te sekreterim. 26 yasındayım. Benim alt katımda oturan nuran adında bir dul bayan var

biz onunla çokiyi arkadasız ama ben onun o güne kadar .

lez biyen olduğunu bilmiyordum. Birgün ben onun evine gitmiştim çay içmeye onunla sohbet ediyorduk ve o tuvalete giti ve bende odada tek kalmiştım tv nin kumandasını bulmak için masanın çekmecesini

açtığımda karsımda duran bir viblatür gödüm elime aldım ve ateş gibi olan amıma sürtmeye basladım o arada odaya gelen nuran beni o vaziyette görünce şaşırdı ve yanıma gelerek memelerimi oksamaya basladı elbisemin üzerinden bende ona karsılık vererek üzerindeki askılı elbisesini

çıkararak sütyensiz olan memelerini oksamaya basladım memelerinin başı kocamandı ve dilimle onları emmeye basladım oda benim eteğimin altına elini sokarak

kilodumun üzerinden amımı oksamaya basladı amım artık sulanmaya baslamıstı . .

Daha önce hiçbir kadın tarafından oksanmamıstım ve bu beni çok azdırmıştı ve beni koltuğa oturtarak kilodumu eteğimin altından çıkardı ve vıcıkvıcık olan amımı diliyle yalamaya baslamdı bende bu arada üzerimdeki beyaz tişörtümü çıkardım ve sütyenmide çıkararak memelerimi oksamaya basladım adeta kendimden geçmiştim ateşler içinde yanıyordum. Nuran ise amımı deliler gibi

yalıyordu sonra nuran eline vibi alarak beni domalttı ve arkamdan amıma vibi sokmaya basladı kafası amıma girmeye basladığında ben zevk çığlıkları atmaya basladım biraz amıma arkamdan vibi sokan nuran vibi çıkararak önüme sırt üstü yattı ve benden amını yalamamı istedi

ve bende nuranın amını yalamaya basladım ömrümde ilk defa bir kadın amı yalıyordum ve çok hosuma gitmişti bana vibi vererek benden onu amına sokmamı istedi bende vibi amına yavas yavas sokmaya basladım ve sonuna kadar soktum vib nuranın amında koybolmustu nuran ise zevk içinde basını bir sağa bir sola sallamaya basladı ve benden 69 olmamızı istedi bende onun ağzına amımı

dayayarak üzerine eğildim ve bende onun amına tekrar vibi sokmaya basladım nuranda parmaklarını amıma sokmaya basladı ikimizde zevkin doruklarındaydık ben

ilk defa lez ilişkisi yasadığım için artık nedeyse bosalmak üzereidim nuran ise ağzıma bosal kadınım diyerek beni tahrik etmeye basladı ve uzun sürmeden titreyerek ağzına bosalmaya basladım ve üzerinde yığılıp .

kaldım. Aradan biraz zaman gecti ve sen bosaldın şimdide beni boşaltacaksın diyerek beni kaldırdı ve banyoya sıcaksu altına götürdü ve sıcak suyun altında sevişmeye basladık ellerini duvara doğru dayadı ve domaldı benden vibi belime bağlamamı istedi bende bağladım ve kalçalarının arasından çıkan tüysüz amına vibi sokmaya basladım ve bir erkek

gibi onu sikmeye basladım kalçalarından kavrayarak onuda kendime doğru çekmeye basladım nuran ise kalçalarını daire biçimine oynatarak bana eslik ediyordu

sonra sırtını duvara doğru döndü ve tek bacağını havaya kaldırarak hadi şimdide böyle sok amıma dedi bende aynen o sekil amına sokmaya basladım ve bende onun memelerini emmeye basladım tas .

gibi olan meme uçlarını dilimle yalıyordum artık nuran nerdeyse bosalacaktı ve diz çökerek yere domalan nuran benden vibi arkasından sokmamı istedi bende onun arkasına gecerek arka deliğine sokmaya basladım git

geller yaparak onu arkasından sikmeye basladım artık nurdanın dayanacak gücü kalmamıstı ve oda titremeye basladı belliki geliyordu ben bunu anlayınca dahada hızlanarak ona yardım etmeye basladım ve o çığlıklar içinde titreyerek bosaldı ve banyoya uzandı biraz öyle kaldıktan sonra kalktık

ve üzerimizi giyindik ben eve çıkıyorum dedim bundan sonra benim erkeğim sensin diyerek onu dudaklarından öptüm ve eve doğru çıktım. Ve o günden sonra haftada 4,5 kez sevişmeye basladık ve simdilerde yeni yeni metotlar deneyerek ilişkimize farklı zevkler katıyoruz onlarıdabir

daha ki yazımda anlatacağım burdan herkeze saygı ve sevgilerimi iletiyorum umarım hikayemi beğenirsiniz Gönderen: neslihan

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bu yazıya Not Ver !