Sunday, February 11, 2007

KÜÇÜK POPOLU BALDIZIM

ben istanbulda yaşayan evli biriyim.geçen yaz evlendim.26 yaşındayım.bir ay önce ankarada okuyan 18 yaşındaki baldızım bize geldi.çoktandır görmemiştim ama çok güzelleşmiş aklımı başımdan aldı.onu gezdirmemi istedi bende onunla taksim beşiktaşa gittik eğlendik akşam beraber restorantta yemek yedik.eve dönerken otobüsle geldik.çok sıkışıktı benim önüme durdu ve poposunu benimkine dayadı ve sürttü durdu.benimki tam 23 cmve çok kalın.pantolonuma sıgmaz oldu.onu sıkıştırdı durdu ve hiç rahat durmuyorsun demezmi.bende napim sende yaramazsın dedim.elini arkasına aldı ve benimkini tuttu sıkmaya başladı.ablan duyarsa demeye kalmadı söylemezsen nerden duycak dedi.bende poposunu okşadım biraz sonra otobüsten indik ve eve yürüdük.merdivenden çıkana kadar konuşmadık.ve bana pişman olup olmadığımı sordu.bende olmadığımı söyledim.ona bakiremisin diye sordum oda evet dedi.eve çıktık ben çaktırmadan onu süzüyordum.odaya gitti birazdan tayt giymiş gelmişti.karım çıkar onu dedi.oda bırak rahat oturayım dedi.ama o kadar güzeldikikarar verdim onu sikecektim.onada söyledim beni azdırma dedim.akşam yanındayım dedim ses çıkarmadı bile sadece güldü bana.yattık gece 2 gibi kalktım hep aklımdaydı uyumadım bile.lavaboya gittim geldim karım uyuyordu.baldızın odasına gittimyavaşça kapısını açtım ve girdim.oda uyumamış nerde kaldın dedi ben konuşmadı bile dudaklarına yapıştımyanına uzandım ve okşamaya başladım üzerinde hiçbir şey yoktu çırılçıplaktı.onu öyle öpüyordumki nefes alamıyordu derin derin soluyordu.göğüslerini yaladım göbeğini ve amını yaladım götünü yaladım şahane poposu vardı.parmakladım yaladım durdum o sikimi görünce bu ne ya dedi.bu kadar büyükmüydü bu dedi.bende ağzına verdim it gibi yaladı durdu üçte birini bile ağzına alamadı.sonra amına sürttüm götüne sürttüm.amı vıcık vıcıktı ve okadar küçüktüki ben bile alamaz diyordum.beni sırt üstü yatırdı veüzerine oturdu.götünü tükrükledi ve sikimide ağzıyla ısladı.götünü zorlamaya başladı sonra oturdu ama girmiyordu çok uğraştı alamadı.onu yüz üstü yatırdık arkasına geçtim.götünütekrar yaladım zevkten uçuyordu biraz parmağımla genişlettim ve sikimi o daracı göte dayadım ve bastırdım kafasını aldı ve çok canım yanıyor dedi.bende çıktım ve tekrar girdim ve öyle bir bastırdımki çığlık attı artık gözüm birşey görmüyordu.üçüncü hamlede dibine kadar kökledim.baldız ağlıyordu ve ben girip çıkıyordum.derken alıştı ve zevk almaya başladı ve ordan hiç çıkma diyordu.sanki götü sikimi emiyordu o kadar tatlıydı.derken boşaldım içine.ve kalktım odama geçtim karım uyuyordu tekra gittim yine baldızın götünü siktim.tam dört kez oldu ama acıdan kıvranıyordu.sabah kahvaltıda sandelyeye oturamıyordu ona bakıp gülüyordum oda sert sert bakıyordu.iki haftadır hep sikiyorum götünü.artık acımıyor her gece gel diyor.yakında onun küçük amınıda sikicem kafaya koydum.byyyyy.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bu yazıya Not Ver !