Saturday, February 10, 2007

LEZBİYEN ABLAM - Hikaye -

Slm ben hande 18yaşında 89 58 89 ölcülerinde 170boyunda 59
kilo oldukca güzel ve bakımlı bir bayanım ablam ise 20 yasındasarışın
oldukca tatlı ve güzel vecana yakındır ablamla ben bütün sırlarımızı
paylaşır birbirimizin neyaptını bilrdik ailede ablamla benden başka cocuk
yok yani iki kardeşiz aynı odada kalır gece saatlerine kadar televizyon
izler sohbet ederdik ablam bana karşiilgili davranır severdi ablamın
bütün sırlarını bildigim icin bana erkeklere ilgi duymadıgını lezbiyenle
re daha ilgi duydunu söyler ben deöyle şey olurmu diye terslerdim
taki o gün gelene kadargene bir gece sohbet ederken ablam bana bir
sırrını verdi
söylemeden önce ne söyleyecek diye merak ettim bana lez oldugunu bir
kadınla ilişkiye girdigini ve artık bakire olmadıgını söyleyince agzım
acık ablamı dinliyordum
cok şaşırmıştım vede merak ediyordum daha sonra merakımı söyledim nasıl
sevk alıyormusun kadın kadına diyince o bana süper oluyor bir erkekten
daha iyi deyince anlatmasınnı istedim o ise anlatmak istemiyor
cekiniyordu
ama israrlarıma dayanamayıp nasıl ilişkiye girdigini bana anlatmaya
başladı bende cok dikkatli bi şekilde dinledim saatte gece birolmuş babam
la annemde yatmışlardı ablamı dinlerken amım kabardı ve zevk suları
akmıştı o anda ah keşke bende olsaydım diye bilerek azımdan kacırdım ablam
gülerek neden olmasın
dedi hayret ettim aartık sırası geldigini anlamış deneyim
yapmakistiyordum ablam beni yanıma yavaş yavaş geldi ve gercekten istiyormusun dedi
evet decesine kafamı salladım tamam dedi ve kapıyı kilitledi ve
dolalara dogru yöneldi dolapta ne var acaba diye düşünüyordum ve ne göreyim
yapmacık penis ve 1kactane cd aldı ve cdleri vcd koydu playladıktansonra
karşıma gecti ben cd de ne pldunu merak ediyor televizyona bakıyordum
ekranabirden iki kadını sevişme sahneleri cıktı kadınlar bir birlerini
yalıyor okşuyordu iyice isledim ve azdım artık dayanamıyordum ben
geceleri kırmızı askılık lı bir gecelik giyer sütyen takmem sadece kilot olur
ablamsa uzun beyaz bir gecelik vardır genelde onu giyer ablam benim
yanıma oturdu sonra ve elinde ki penise benser şeyi cdlere bakarak yalıyor
amını okşuyordu arada birde bana bakıyordu bende merakla hem cd leri
hemde ablamı izliyordumkine ablam elinin birini benim amıma attı kılsız
amımı okşadıkca yüzüme gülümsüyordu dha sonra bende karşılık verme
gereksinimi duydum ve ablamı dudaklarına yapıştım deliler gibi öpüşüyor bir
birimizin amını kalcalarını gögüslerini okşuyorduk osırada ablam ayaga
kalktı ve lambaya dogru ilerledi lambayı yaktıve sipriztiz yapar gibi
soyunmay başladı üzeride hic birşey kalmayan aplam benimelimden tuttuve
ayga kaldırdı gene dudaklarımayapıştı hic konuşmuyorduk daha sonra
benide yavaş yavaş soydu ikimizde cırıl cıplaktık ve bana cok güzel vücudun
var sevgilim dedi bende ona seninde aşkımdedim ve dudaklarına yapıştım
bir birimizin dudaklarını dilini somuruyor amlarımızı okşuyor vücudun
her yerinde ellerimizi gezdiriyorduk ve birden yata ga yitti beni
üzerime yumuldu artık iyice azmıştık ikimizde olan olacaktı ve yavaş yavaş
vucudumun heryerini mor etmeden emiyordu sonra amıma yaklaştı ve sıcacık
dilini amıma sokmaya yalamaya başladı amımın dudakların emiyordu
zevkten kuduruyor artık kendime hakim olamıyordum ablama 69 pozizyonu
almasını söyledim bende onun amını yalayacaktım kabul etti
dilimi amını dudaklarında gezdiriyor yalıyordum icine sokuyordum oda
bana aynısını yapıyor iyice azdırıyordu ikimizinde zevkten am dudakları
acılıp kapanıyor iyice hızlandık ve ikimizde birden bire inleyerek
boşalmıştıkcok hoşuma gitmişti aplama aşkım gene yapalım dedigimde yapacaz
önce sigara icelim birertane dedi ve üzerine geceligini giydi kapıyı
acıp ben geliyom dedi 1 dakika sonra elinde iki bardak dolusu viskiyle
geldi nerden buldun bunu dedim aplamsa boşver sen icmene bak dedi sigara
uzattı ilk kez viski ve sigara iciyordum viski ve sigara bitti kafam
dönüyor ne yaptımı bilemiyordum aplam üzerini tekrardan cıukardı ve bana
oturmamı söyledioturdum ama kafam dönüyordu aplamsa bacaklarımı
okşayarak kenarlara ayırdı dizlerininüzerine cöktü ve kafasını amıma dayadı
yalıyorduicine sokuyordu gene azdım amım acılıp kapanıyordu bende
ellerimle aplamın taş gibi gögüslerini okşuyor poposuna kadar okşuyordumaplam
kafasını kaldırdı ve parmagını yalayarak amımın icine sokmaya başladı
bir pamagını daha yaladı götümü gevşek tutmamı söyledi kendim gevşettim
diger parmagını göt deligime dayadı ve yavaş yavaş götüme soktu bir
parmagı amımdadigeri götümün icine girip cıkıyor artık dayanamıyordum
zevkin doruklşarına ulaşıyordum götüm bira acıyordu ama aldıgım zevk herşeye
bedeldi bolalmak üzere ydim ve inleye inleye boşaldım aplam sıra sende
şimdisen beni boşaltacaksın aşkım dedi ve yataga uzandıazgın aplamın
amı kıp kırmızı yanıyordu aplamın bana yaptıklarının aynısını
yaparkeneline aldıgı yapay penisi yalamaya başladı ve bana verdibana amına
sürtmemi söylediamına bir müttet sürtüm ve icine yavaş yavaş soktum elimdekini
aplam icine girdikce inliyo gögüslerini okşuyordu aplamda inleyerek
boşaldı ve ben gene istiyordum aplama birkez daha yapalım dedim tamam dedi
ve eline penisi alrak istermisin benim karım ol sadece benimdedi ve
gözüme baktı tamam aşkım seninim sadece sen dedim ve sırt üstüyattım
aplam pecete getirdi yanıma koydu amımı bir müt tet yaladı hadi aşkım dedim
elinde kini agzına soktu ve yalamaya başladı cıldırıyordum hadi dedim
güldü ve elindekini amıma sürttü kenarlarıda gezdiriyordu sonra yavaşca
amıma sokmaya başladı icime girdikce kendimi kaybediyor hadi aşkım
diye inliyordum kibirden sonuna kadar icime girdi artık bakire degildim
kanıyordu kızlık yoktu kanı peceteyle sildim ve devam etmesini söyledim
oda tamam diyerek kafa salladı ne icime tekrar sokmaya başladı belli bir
müttet devam atikten sonra inleyerek boşaldım veaplamla bir müttet
seviştik ve yattık sabah olmuştu kafam az arıyordu bakire degildim artık
aplamla karı koca olmuştuk aplamın yanına gittim ve dudaklarından öperek
uyandırdım biraz daha seviştik o günde sonra aplamla fırsat buldukca
sevişiyor birbirimizi tatmin ediyoruz aplamın bekaretini alan
arkadaşıylada tanıştık onlada güzel gün gecirdik aplam ben ve arkadaşı fırsat
buldukca buluşuyor deliler gibi sevişiyoruzücümüz arasında gece ilişkiyi
ilerde yazacagım herkeze mutlu sevişmeler

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bu yazıya Not Ver !